Job 16 van 45


Report this listing

Solliciteren



Customer service representative


Functie

Als customer service representative ben je het eerste aanspreekpunt voor de bestaande klanten via de digitale kanalen (telefoon, e-mailn chat, sociale media). Je mag je verwachten aan zeer veel variatie binnen je job.  Je bent een echte vertrouwenspersoon. Vragen zoals "Hoe open ik een nieuwe rekening?” of "Help, mijn bank-app werkt niet?! los jij met de grootste zorg en met je grootste glimlach op. Klanten tevreden stellen, daar doe je het voor.

Je detecteert commerciële opportuniteiten en stelt geschikte producten voor aan je klanten. Jij tilt je team mee naar een hoger niveau! Zo zorg je voor leads die je collega's graag zien binnenkomen. Deels zal je deze ook zelf kunnen afwerken.

Je werkt als consultant via Randstad Professionals on site bij de klant in de banksector.


Jouw profiel

- Je komt recht van de schoolbanken of je hebt reeds je eerste stappen gezet in je loopbaan. Junior profielen zijn meer dan welkom – we willen samen met jou groeien en bloeien!

- Je hebt een bachelor- of masterdiploma? Dat is geweldig, eender uit welke studierichting. Heb je een secundair diploma en veel goesting om je eerste stappen te zetten in de bankwereld? Wees welkom!

- Klantgerichtheid zit in je DNA. Je analyseert vragen van klanten en je zorgt voor een passend antwoord. Happy customer, happy you!

- Door je overtuigingskracht weet je keer op keer de klanten te inspireren.

- Stressbestendig? Teamspeler? Zin om te werken in shiften, zelfs op zaterdag? Triple check!


  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • Domein: Elektriciteit, elektronica en elektrotechniek
  • Domein: Warmteleer
  • Domein: Chemie, biochemie
  • De ontwikkeling van de materialen opvolgen
    Operationele incidenten analyseren
    Corrigerende en preventieve acties onderzoeken
  • Domein: Geautomatiseerde processen, hydraulica, aeromechanica
  • Een project leiden
  • Domein: Luchtvaartelektronica
  • Databanken met vragen, antwoorden, kennis en technische oplossingen uit het verleden actualiseren
  • Domein: Industriële informatica
  • Domein: Informatica en telecommunicatie
  • Een ondersteunende dienst superviseren
  • De oplossingen en technische aanbevelingen bepalen en aan de klanten meedelen
  • Technisch opvolgen van de producten en hun ontwikkeling bij de klanten
  • Technische documentatie opstellen en ter beschikking van de klanten stellen
  • Een opleiding geven met betrekking tot de producten van het bedrijf
    Teams en klanten begeleiden
  • Technische problemen en vereisten van de klant analyseren
  • Klanten informeren over de opgemerkte technische problemen, aan te brengen wijzigingen en uit te voeren herstellingen
  • Dossiers behandelen of ze aan de betreffende dienst overmaken (geschillen, ...)
  • Complexe technische problemen overmaken aan specialisten (studies, onderzoek, onderhoud, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • De tussenkomsten van de teams en de bijstand aan klanten organiseren en controleren
  • Domein: Motorisering
  • Domein: Instrumentatie
  • Domein: Mechanica

Aanbod

- Een investering in je persoonlijke ontwikkeling! Het is te zeggen: WIJ investeren in JOU met een betaalde opleiding tijdens de werkuren van maar liefst 5 weken. Super leerrijk! Start voor deze functie is voorzien op 16/05.

- On site zal je meteen ook merken dat de werksfeer echt leuk is. Geen saaie bedoening maar professionalisme afgewisseld met humor en dus fun at work. Een hecht team van collega's rondom jou die je zullen bijstaan waar nodig om je job in volle vertrouwen te kunnen uitvoeren.

- Je geniet van een centrale werkplek in centrum Brussel. Het hoofdkantoor van Belfius is indrukwekkend, veel collega's om mee te connecteren, samen te lunchen of te sporten on site na de uren.

- Uiteraard wil je jouw bankrekening spijzen. Goed nieuws! Je mag rekenen op een mooi loon, ideaal om te reizen! Want dat kan zeker, met 32 verlofdagen!

- Daarbovenop krijg je nog maaltijdcheques, een groepsverzekering, een hospitalisatieverzekering, een netto onkostenvergoeding én last but not least:

- Een leasewagen met tankkaart kan als je wil aan je loonpakket toegevoegd worden en

- een vast contract bij Randstad Professionals, zodat je een stabiele basis hebt om op te bouwen.

Solliciteren

Joke Suetens
02/609 83 02

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht